JAKÉ TO MÁ PRO VÁS VÝHODY?

 

  • ušetříte čas a náklady na školení vlastních zaměstnanců.
  • máte méně starostí a více času na podnikání.
  • ušetříte náklady za pořízení a aktualizaci specializovaného software.
  • stanovíme Vám cenu na míru tak, aby vyhovovala oběma stranám.
  • zaručíme Vám správné zpracování a odeslání hlášení, naši pracovníci jsou pojištěni za odpovědnost.
  • absolvovali jsme mnoho certifikovaných školení a máme letité zkušenosti v daném oboru.
  • vyřešíme veškerou administrativu spojenou s vedením statistických dat při dovozu a vývozu zboží
  • ve velmi krátkém čase (např. i ve dnech pracovního volna) jsme schopni zpracovat a dohlásit chybějící hlášení Intrastat a tím zabránit případné sankci. 

Podklady pro Intrastat

  • Faktury přijaté a vydané s uvedenou hodnotou zboží a jeho hmotností
  • Dopravní dokumenty nebo dodací listy nutné pro dokázání uskutečněné transakce s uvedením hmotnosti, počtu kusů, párů, metrů zboží atd. (např. CMR)
  • Smlouvy nebo objednávky, které určují, zda se jedná o nákup nebo prodej, komisionářské smlouvy, smlouvy z oblasti zpracování, opravy zboží atd., v nichž se obecně uvádějí dodací podmínky.

CENÍK NAŠICH SLUŽEB:

Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, jednotlivé ceny se liší podle měsíčního objemu a náročnosti zpracovaných a vykazovaných dat. Z těchto důvodů nás prosím kontaktujte pro zcela nezávaznou kalkulaci našich služeb. Zajistíme Vám tu nejlepší cenu na trhu.